Надамо ефективну юридичну допомогу бізнесу. Уважно вивчемо документи і сформуємо оптимальну правову позицію з власником бізнесу. При необхідності професійно забезпечемо перехід з конфліктного стану до оптимального рішення проблеми. Якісно проведемо переговори з контрагентом від імені клієнта з метою вирішення спору мирним шляхом.
В яких випадках може бути застосована медіація в бізнесі?
- Реструктуризація боргів;
- Вирішення спорів по раніше досягнутим і невиконаним домовленостями;
- Спори між засновниками;
- Спори між акціонерами і керуючим бізнесом;
За яких умов слід вдаватися до медіації в бізнесі?
- Якщо спірне питання необхідно вирішити в короткий термін;
- Якщо сторони зацікавлені в конфіденційності переговорів;
- Якщо при вирішенні питання слід брати до уваги не тільки вимоги законодавства, але і можливості сторін;
- Якщо сторони зацікавлені в збереженні партнерських відносин;
Яких результатів можна досягти за допомогою бізнес-медіації?
- Розуміння своїх інтересів і інтересів другої сторони;
- Визначення «поля» переговорів;
- Досягнення згоди;
- Вироблення плану реалізації досягнутих домовленостей;
- Розробка принципів подальшого співробітництва;
Для врегулювання конфліктів між посередниками, постачальниками, працівниками та роботодавцями використовується комерційна медіація. Вона застосовується практично в будь-якому напрямку діяльності: медицина, страхування нерухомість і так далі.
Які переваги має комерційна медіація в порівнянні з судовим розглядом? В першу чергу, це тимчасової питання. Також важлива конфіденційність, участь сторін і їх доброзичливий настрій.
Комерційна медіація проводиться за участю медіатора, основною метою якого є постановка розмови таким чином, щоб сторони прийшли до обопільної згоди. Процес складається з трьох етапів:
- Постановка і висловлювання проблеми;
- Оцінка проблеми;
- Пошук рішення з даного питання;
Медіація, будучи своєрідним видом переговорів, не виключає появу розбіжностей. В результаті чого виникають конфліктні переговори. Наявність третьої незацікавленої сторони забезпечує зниження ризику їх розвитку.
Основна мета медіатора - напрямок переговорів в потрібне русло. Дотримуючись певною схемою можна уникнути ситуацій, які можуть викликати конфліктні переговори. Для цього, в першу чергу, вислуховуються претензії і вимоги. Далі необхідно зробити так, щоб вони були почуті і зрозумілі. В результаті цих двох етапів третій, що полягає в пошуку рішення, проходить швидко і гладко.
Таким чином, медіатор дозволяє перевести конфліктні переговори в доброзичливе русло, прискоривши тим самим пошук влаштовує всіх рішення спірного питання.